zaterdag 19 april 2014

My New Roots Experiment - Dag 4



Hoe langer het experiment duurt hoe makkelijker het lijkt. Had ik na dag 1 nog behoefte aan vet en zout, nu maal ik er bijna niet meer om. Bijna. Het recept van vandaag is in ieder geval ontzettend lekker. Vanwege alle overblijfselen van de afgelopen paar dagen staat er vandaag maar één recept op het menu: warme quinoasalade. Het recept luidt 'Quinoa met radijs, druiven en noten', maar dat vind ik nogal een arbitrair gekozen titel. Want het zou ook 'Quinoa met doperwten, tuinbonen en limoen' of 'Quinoa met walnoten, gorgonzola en honing' kunnen heten en vooral die laatste titel spreekt mij erg aan :-). Druiven waren vandaag nergens te vinden en dus heb ik die vervangen voor cherrytomaten (onder het mom van: ongeveer even groot en net zo makkelijk te verwerken).

Gewoon omdat het kan nog een foto: wat een kleurenpracht!


Het resultaat mocht er zijn! Het was zelfs zo lekker dat hier helemaal niets van is overgebleven :-).