zaterdag 13 september 2014

My New Roots @ Amsterdam + een kookboek!

For all ya foodlovers out there: Sarah Britton van My New Roots komt in oktober naar Amsterdam! Een hele week lang! Ze geeft kooklessen rondom ontbijt- en snackrecepten. Ze geeft lezingen en verzorgt samen met Restaurant De Kas een vegan diner.

mynewroots.org


Op de site van Healthy Happy kun je het hele programma bekijken en je inschrijven voor de kooklessen en de lezingen. Op de site van Restaurant en Kwekerij De Kas kun je reserveren voor het diner.

Ik keek er al een maandje naar uit om Sarah Britton te ontmoeten in Amsterdam, maar nu ik de prijzen zie moet ik de week - helaas helaas - toch aan mij voorbij laten gaan. Gelukkig is er natuurlijk haar blog waar allerlei verrukkelijke ontbijtrecepten en snacks opstaan, dus niet getreurd. Maar voor mensen die tijd en geld over hebben en graag inspiratie willen opdoen over de veganistische keuken: zorg dat je komende maand in Amsterdam bent :)

Nog een reden om helemaal niet getreurd, maar juist vol verwachting te zijn: volgend jaar komt het kookboek van Sarah Britton uit en je kunt het nu al bestellen! Meteen gedaan natuurlijk. Dan kan ik straks in april in mijn eigen vertrouwde keuken fijn gaan experimenteren, in plaats van totaal overrompeld worden door een groepje randstedelijk-veganistische hipsters tijdens een kookles...