zondag 5 oktober 2014

Pollepel in de Keuken serveert Amandeldadelcake



Het is herfst en dat is echt mijn seizoen. Jubelen anderen glorie halleluja als het op 4 oktober nog zomer lijkt met 22 graden, ik smacht tegen die tijd naar temperaturen onder de 18 graden en een flinke regenbui op z'n tijd. Vandaag is zo'n dag en daarom leek vandaag me een perfect moment om aan te kondigen dat Pollepel in de Keuken vanaf volgende week een echt bedrijf is (en ik dus eindelijk echt zelfstandig ondernemer!).



In aanloop naar de inschrijving in het handelsregister van de Kamer van Koophandel (lees maar eens een week lang alle pagina's van de site van de KvK en geloof me, je gaat vanzelf dit soort zinnen formuleren...) heb ik alvast een Facebookpagina gemaakt, ben ik een Twitteraccount gestart en ben ik een website aan het maken. Spannend, enerverend en inspirerend!



Volgende week staan op het programma een afspraak voor een bezichtiging van eventuele werkruimte, brainstormen met mijn grafisch ontwerper en vanmiddag komt mijn websitebouwer al langs. Om dit allemaal te vieren drinken we straks een kopje koffie met deze nieuwste aanwinst van Pollepel in de Keuken: smeuïge Amandeldadelcake, 100% vegan, overgoten met ahornsiroop en bestrooid met gehakte noten. Binnenkort te bestellen via www.pollepelindekeuken.nl. Ik houd jullie op de hoogte en bedankt voor alle steun, geniale ideeën en positieve energie!

Gerelateerde posts:
Victoriaanse cake met aardbeien en frambozen
Bitterkoekjescake met sinaasappellikeur
Kruidkoek met honingraat
Clementinetaart
Halloweencake
Bananenbrood
Cranberry Cheesecake 
Hemelvaartcake