maandag 27 oktober 2014

Foodbook

Het Foodbook van Pollepel in de Keuken is online!








De website is nog niet helemaal af en daarom is er nu het Foodbook: een catalogus met het complete aanbod van Pollepel in de Keuken.





Het aanbod van Pollepel in de Keuken heb ik geordend per seizoen. Dat is niet voor niets, want ik werk graag met verse, biologische producten, zoveel mogelijk uit eigen tuin. Bijna alle taarten kunnen het hele jaar door besteld worden, maar het kan voorkomen dat ik ze dan niet biologisch kan maken, simpelweg omdat het fruit niet beschikbaar is. 
Alle prijzen in het Foodbook zijn incl. btw. In een straal van 10 kilometer vanuit de Aldenhof Nijmegen bezorg ik de taarten gratis. Daarbuiten geldt een kilometertoeslag van €0.30 incl. btw per kilometer.


Neem gerust een kijkje in het Foodbook! En mocht je wat willen bestellen, dat kan: stuur een mailtje naar pollepelindekeuken@outlook.com of reageer op dit bericht en ik neem contact met je op. Houd rekening met een minimale levertijd van drie werkdagen.